'Εχετε ποτέ σκεφτεί τι εικόνα δείχνει προς τα έξω η επιχείρηση σας,
χωρίς να έχετε εγκατεστημένο ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο; Μία μικρή επιχείρηση
μπορεί να δείξει μεγαλύτερη και μια μεγάλη
να μικρύνει, χωρίς αυτό. Η πρώτη επαφή του πελάτη με την επιχείρηση σας, ξεκινάει από το μήνυμα που θα ακούσει στο κέντρο.Αν ακούσει ενα απλό "Παρακαλώ;" , ο
πελάτης αρχικά αναρωτιέται αν κάλεσε το σωστό νούμερο ενώ αντιθέτως, ένα σωστά στημένο, καθαρά ηχογραφημένο,
εισαγωγικό μήνυμα, θα τον ενημερώσει που κάλεσε , το ωράριο λειτουργίας και με ποιο τμήμα θα πρέπει να μιλήσει.
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι απαραίτητο σε κάθε τύπο επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός των κλήσεων που δέχεστε καθημερινά, ή ο αριθμός του προσωπικού που έχετε.
Μπορεί να είστε "one man show" και να διαχειρίζεστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που να δέχεστε δεκάδες κλήσεις την ημέρα και μπορεί να είστε και μία μικρή τεχνική εταιρεία 4-5 ατόμων που να δέχεστε ελάχιστες κλήσεις ή και καμία καθημερινά.